Schůze za rok 2017
Schůze 8.1.2017
Přítomno 5 členů OV
1/ Na web Veselíčka bude doplněno čerpání financí pro OV Veselíčko za rok 2016 – konkrétní částky k uvedeným příspěvkům – zajistí J.Blažíčková
2/ Plachta na přikrytí pískoviště – bude řešeno v jarních měsících
3/ Veřejné osvětlení – lampy, které nesvítí nahlásí R.Kaláb na MÚ
4/ Příprava Obecního plesu – 11.2.2017 v 19,30 v Hostinci – schváleno vstupné dobrovolné, zajištění muzikantů, plakátky zajistí R.Kaláb, letáčky do schránky J.Blažíčková, každý člen OV zajistí co nejvíce cen do tomboly – cena lístků na tombolu a forma prodeje tomboly bude domluvena na příští schůzce
5/ Příprava na Schůzku s vedením Města 11.1.2017 – zúčastní se p.Blažíček, p.Brabec –
k jednání – Způsob a termín předání biopopelnic
* Odklízení sněhu z chodníku na Veselíčku
* Předpokládaný termín dláždění plochy pod kontejnery u hasičárny
* V jaké fázi je zpracování realizační PD na rekonstrukci sociálního zařízení v KD Veselíčko
* Revitalizace návsi Veselíčko
6/ Další schůze OV Veselíčko se uskuteční 6.2.2017 v 18 hod
Schůze 6.2.2017
Přítomno 5 členů OV
1/ Příprava 2.Obecního plesu – 11.2.2017 v 19,30 v Hostinci – vyhotoven seznam cen do tomboly, určena cena lístků na tombolu a forma prodeje tomboly, příprava tomboly proběhne ve čtvrtek 9.2.2017
2/ Veřejné osvětlení – lampy, které nesvítí nahlášeny na MÚ, přislíbena oprava
3/ Odklizení sněhu z chodníku na Veselíčku – znovu podán požadavek na MÚ
4/ Schválen příspěvek na pořízení cen pro soutěžící na Biatlonové závody -1 000 kč
5/ Schválen příspěvek na pořízení tomboly, masek a cen na Dětský karneval - 2 500 kč
6/ Z MÚ přišla nabídka Osadním výborům na možnost odebrání sedaček demontovaných v Kině ZR – budou rozmontovány v setech po 4 ks, odvoz a doprava na vlastní náklady –zjistí a domluví P.Michal s tím, že by se sedačky daly použít do Kulturního domu
7/ V letošním roce je opět možnost přihlásit se do akce Čistá Vysočina – úklid prostranství u silnic na Vysočině ve dnech 10.-23.4.2017, kterou vyhlašuje Kraj Vysočina – přihlášku nutno podat do 28.2.2017, pytle na odpad budou poskytnuty zdarma
Schůze 9.3.2017
Přítomno 5 členů OV
1/ Biopopelnice budou dle sdělení Města dodány v dubnu. Před dodáním biopopelnic je nutné s Městem Žďár nad Sázavou podepsat Smlouvu o výpůjčce nádoby na bioodpad. Občanům budou do poštovní schránky doručeny dvě vyhotovení této smlouvy. Jedno paré zůstane výpujčiteli, druhé vyplněné a podepsané paré Smlouvy je nutno odevzdat do 16.3.2017 na Město Žďár nad Sázavou nebo některému z členů Osadního výboru Veselíčko.
2/ Na MÚ budou koordinátorce paní Remarové zaslány aktuální požadavky OV Veselíčko
- Žádost o platbu za komunální odpad v plné výši až od dubna 2017 ne od ledna 2017 z důvodu dodání biopopelnic až v dubnu
- Dodání kontejneru na papír k hasičárně
- Připomínka slíbeného termínu na vydláždění plochy pod kontejnery u Hasičárny – jaro 2017
- Zajistí R. Kaláb
3/ Na MÚ zaslána žádost o možnost pořádání veřejných akcí a veřejné produkce v místní části Veselíčko do 02,00 hod., aby mohlo být doplněno do nově navrhované Obecně závazné vyhlášky Města Žďár nad Sázavou k zabezpečení místních záležitostí veřejného pořádku na veřejném prostranství. Tyto Obecně závazné vyhlášky se budou schvalovat na Zasedání zastupitelstva Města 23.3.2017 – za OV se zúčastní p.Brabec, p.Blažíčková
4/ Dne 17.3.2017 v 10 hod se uskuteční III.výrobní výbor na projektovou dokumentaci na akci „Revitalizace centrální části Veselíčko“, na kterou je osadní výbor přizván – zúčastní se p.Brabec, p.Blažíček
5/ Schválen nákup stolu na stolní tenis do venkovního prostředí – budu umístěn na hřiště, termín – květen 2017, cena cca 13 tisíc.
Schůze 11.4.2017
Přítomno 5 členů OV
1/ Prodej pozemku – na MÚ byla doručena opětovně žádost manželů Švomových, Nové Město na Mor., o prodej pozemku – části p.č. 1263/1 v k.ú. Veselíčko u Žďáru nad Sázavou ve výměře cca 150 m2, za účelem vypořádání pozemku pod stavbou stávající stodoly na p.č.86 a celkové zarovnání pozemku. MÚ požádal Osadní výbor o vyjádření.
Po obhlídce na daném pozemku bylo hlasováno o doporučení k prodeji celých 150 m2
– proti 3 , pro -2 – důvodem nesouhlasu k prodeji je omezení volného prostoru se sousední stavbou p.č.112
OV dále hlasoval o možnosti odprodeje menší části pozemku z důvodu vypořádání pozemku pod stavbou stávající stodoly s tímto výsledkem – proti -1 , pro -4
Majetkoprávnímu odboru bude sdělen souhlas s prodejem menší části pozemku z důvodu vypořádání pozemku pod stavbou stávající stodoly, zarovnání pozemku na straně sousedící stavby p.č.112 nebude doporučen.
2/ Biopopelnice
- V dubnu budou doručeny občanům, kteří odevzdali Smlouvu o výpůjčce nádoby na bioodpad
- Vývoz pro místní části bude 1x za 14 dní, pokud vznikne potřeba četnějšího vývozu bude Odbor komunálních služeb řešit aktuálně
- Termín prvního vývozu a den vývozu bude upřesněn – zaslán dotaz na MÚ
3/ Kontejner na papír k hasičárně dodán, dle sdělení nové vedoucí Odboru komunálních služeb musí MÚ prověřit nutnost vydláždění plochy pod kontejnery u hasičárny.
4/ Na MÚ zaslána žádost na opravu případně demolici Vodárny (vedle hasičské zbrojnice), jejíž střecha je v havarijním stavu.
5/ Na MÚ zaslána urgence o úklid komunikací v obci – přislíbeno do konce dubna
6/ Požadavek na prořezávání stromů, větví ve Veselíčku – dle sdělení MÚ je zahrnuto do plánu, o termínu budou informovat
7/ Schválen příspěvek pro SDH na plánované akce – Pálení Čarodějnic, Stavění máje, Kácení máje – výše příspěvku bude projednána na další schůzi
8/ Dne 17.3.2017 se uskutečnil III.výrobní výbor na projektovou dokumentaci na akci „Revitalizace centrální části Veselíčko“ . Projekt řeší veřejný prostor v obci Veselíčko v části v okolí kulturního domu, hřiště u prodejny a spojující komunikace mezi těmito prostory – byla předložena celková situace návrhu úprav – zpevněné plochy, přesun pomníku k prodejně, úprava okolo kaple, kolem KD, hřiště, chodník a oprava komunikace. Dle požadavku MÚ bude projekt rozdělen na 4 části
- Zeleń – 1.část u hřiště, 2.část u KD – možnost čerpání dotace
- Přesun pomníku - situovat jej u prodejny bez zpevněných ploch, s dokomponováním zelení
- Zpevněné plochy u KD
- Vize do budoucna – veřejné prostranství u KD –koncipovat jako hlavní komunitní prostor s využitím zázemí KD, řešit veřejné osvětlení, silnice, chodník, stavby na hřišti – podium, WC, bufet
Schůze 1.6.2017
Přítomno 5 členů OV
1/ Prodej pozemku – na MÚ byla doručena žádost manželů Jaroslava a Marie Kulhánkových Veselíčko č.p.18 o prodej pozemku – části p.č. 929/10, zahrada o výměře 83m2 v k.ú. Veselíčko u Žďáru nad Sázavou za účelem majetkoprávního vypořádání dlouhodobě užívaného pozemku - jako předzahrádka u rodinného domu. MÚ požádal Osadní výbor o vyjádření.
bylo hlasováno o doporučení k prodeji - pro -5
2/ Kompostéry – na schůzce s Vedením Města byla nabídnuta možnost odběru 9 ks kompostérů – po zjištění zájemců v Místní části Veselíčko, byly tyto kompostéry předány oproti smlouvě s MěÚ a předávacímu protokolu. Kompostéry byly pouze pro rodinné domky, kde nemají biopopelnice nebo v domku, kde bydlí dvě rodiny a to na smlouvu.
3/ Přesun pomníku – dle projektové dokumentace na Revitalizaci Veselíčka má být situován u prodejny. OV zažádal MěÚ o prověření jiného místa, navržené místo dle OV je nevhodné - dle sdělení MěÚ zamítl původně navrhované místo u kapličky Památkový úřad , výběr jiného místa pro pomník byl v této fázi složitý a byla by ohrožena plánovaná Revitalizaci a termín přesunu
4/ Dláždění pod kontejnery u hasičárny – dle zástupce oKS není dláždění nezbytné
5/ Oprava případně demolice Vodárny – MěÚ se snaží zjistit vlastníka
katastrální úřad – bez záznamu
archiv MěÚ – bez záznamu
Vodárenská a.s. – info pan Šandera – nebyla nikdy ve správě
6/ Na MÚ zaslána opětovná urgence o posečení trávy a odvoz trávy již posečené svépomocí – slíbené termíny oKS – 22.týden a pondělí 5.6. zatím nesplněny
7/ Prořezávání stromů, větví ve Veselíčku – proběhlo částečně, další prořezávání ještě přislíbeno
8/ Schválen příspěvek pro SDH - Pálení Čarodějnic – 980 kč
Kácení máje – muzikanti – 3500kč, Pouťová zábava – muzikanti – 3000 kč
9/ Na pískoviště na hřišti objednána plachta na přikrytí – bude vyrobena na zakázku dle rozměrů pískoviště, termín dodání 30 dní
10/ Stůl na stolní tenis – vybraný stůl pro venkovní prostředí není t.č. na skladě – bude objednán, až bude dostupný – předpoklad srpen 2017
Schůze 19.9.2017
Přítomno 5 členů OV
1/ Turnaj v nohejbalu - plánován na neděli 1.10.2017 – plakáty, info na FCB, ceny pro nejlepší zajistí R.Kaláb. Občersvení na hřišti v režii SDH.
2/ Turnaj v mariáši – se uskuteční v sobotu 25.11.2017 v hostinci na Veselíčku. Členové OV se pokusí zajistit ceny pro účastníky od sponzorů.
3/ Přesun pomníku k prodejně – vyřízeno povolení stavebního úřadu a souhlas od Ministerstva obrany - termín přesunu do konce října, 21.9.2017 schůzka na místě s firmou, která bude přesun realizovat
4/ Stará vodárna – MěÚ požádal o vyjádření OV, jaký záměr by měla místní část
- Pokud bude mít o budovu zájem SDH, bude požádáno o opravu budovy. V opačném případě o demolici budovy.
5/ kácení stromu na hřišti – bylo provedeno na pokyn Odboru životního prostředí bez jakéhokoliv oznámení Osadnímu výboru. Při kácení došlo k poškození asfaltu na hřišti – zaslána žádost na MěÚ o rychlou opravu.
7/ Sečení trávy Veselíčko – na hřišti proběhlo dle slíbeného termínu – do 1.9.2017, ostatní veřejné plochy mají být posečeny do 30.9.2017
8/ Schválen příspěvek - pro SDH - Železný hasič – 2 000kč a Dětský den – do 2000 kč, na ceny pro vítěze a občerstvení pro účastníky Nohejbalový turnaj – do 2000 kč, na ceny pro nejlepší Mariášový turnaj – do 2000 kč , příspěvek na nájem ledové plochy pro hokejisty – do 2000 kč
9/ Návrh na nákup opasků k historickým hasičským uniformám, návrh na nákup reprosoupravy s mikrofonem – zatím neschváleno, bude znovu projednáváno v prosinci
10/ Příští schůzka OV se uskuteční 16.10.2017
Schůze 17.10.2017
Přítomno 5 členů OV
1/ Na schůzce s Vedením Města 18.10.2017 bude přednesen návrh investic pro rok 2018
- KD – rekonstrukce sálu, výměna oken, zateplení
- soc.zařízení v hasičárně
- výměna vrat v hasičárně
- realizace chodníku od vlakového nádraží
- pitná voda na výletiště
- strouha od kapličky naproti KD
- oprava nájezdu na silnici u hasičárny
2/ Další požadavky a urgence na Město
- Vývoz biopopelnic v příštím roce na jaře a na podzim každý týden
- Sečení trávy na Veselíčku 3x ročně
- Oprava asfaltu na hřišti – poničeno při kácení stromu
- Přesun pomníku do konce října
3/ Schválen příspěvek 3 500 kč na akci Podzimní grilování, Soutěž o nejlepší domácí pálenku a soutěž o nejlepší buchtu – akce se uskuteční 28.10.2017 v hasičárně. Příspěvek bude použit na ceny pro nejlepší a zakoupení masa na grilování. Každý občan dostane porci masa zdarma.
4/ Stará vodárna –
- SDH má o budovu zájem , bude požádáno o opravu budovy.
5/ Rozsvícení vánočního stromu – předběžně plánováno na 3.12.2017-podrobnosti budou domluveny na příští schůzi. Pokud se podaří sehnat vhodná svítící kometa nebo hvězda na ozdobu stromku, bude zakoupena.
6/ Příští schůzka OV se uskuteční 20.- 21.11.2017
Schůze 21.11.2017
Přítomno 5 členů OV
1/ Příprava akce Rozsvícení vánočního stromu, která se uskuteční v neděli 3.12.2017 v 17 hod
- Pozvánky do schránek, nákup drobného občerstvení, příprava balíčků pro děti -zajistí p.Blažíčková
- Nápoje – svařené víno, čaj – zajistí p.Kaláb
- Ozvučení – zjistit možnost zapůjčení repro soupravy – zajistí p.Brabec
- Instalace světel na stromek – sobota 2.12.2017, zdobení stromku – v rámci akce
2/ Mikulášská besídka pro děti – v letošním roce nebude organizována, Mikulášskou nadílku děti dostanou při Rozsvícení vánočního stromu
3/ Na Schůzce s vedením Města – 22.11.2017 zjistit:
- postup prací a rozsah rekonstrukce Kulturního domu Veselíčko v letošním roce
- plán rekonstrukce a výše investice na KD Veselíčko na rok 2018
- možnost získat od Města vybavení do KD
- požádat o úpravu okolo přemístěného pomníku – výsadba zeleně
- Zajistit opravu veřejného osvětlení –lampa naproti obchodu
4/ Silvestrovský ohňostroj– termín 31.12.2017 u KD, podrobnosti dořešeny na příští schůzce
5/ Příští chůze proběhne 11.12.2017 v 18 hod.
Schůze 12.12.2017
Přítomno 5 členů OV
1/ Příprava akce Silvestrovský ohňostroj – začátek akce 31.12.2017 v 17 hod
- Ohňostroj již zakoupen
- Pozvánky do schránek, plakát -zajistí p.Blažíčková
- Nápoje – svařené víno, čaj – zajistí p.Kaláb
2/ Schválen nákup přenosného reproduktoru s mikrofonem – cena cca 4000 kč
3/ Třetí Obecní ples – termín 3.2.2018 – hudbu zajistí p.Brabec, nutno zajistit tombolu, příprava bude řešena na schůzi v lednu
4/ Oprava veřejného osvětlení –lampa naproti obchodu – nahlášeno, opraveno
5/ Na Městě zažádáno o častější zimní údržbu silnic v obci – posyp, prohrnování sněhu – o víkendu v případě nesjízdných cest možno volat na Městskou policii